Tuesday 1 November 2016

IKUINEN REISIMAJOITUS

Oon luvannu jo hetken aikaa luritella tätä postausta teille ja nyt vihdoin ja viimein saatiin otettua kuvat ja itse tatuointi on parantunut täysin. Hieman se vielä kutisee, mutta se johtuu luultavasti lähenevästä talvesta, jolloi mun iho muutenkin kuivuu hieman. Lopputulokseen oon ihan älyttömän tyytyväinen. Siitä kaunis kiitos Apelle, jonka käsialaa on kaikki muutkin mun tatuoinnit.

Itse kuva on vanhan työkaverin piirros, jonka hän ojensi mulle viime kevään lukukauden lopun kunniaksi. Jo silloin kysäisin häneltä, että onko ok, jos hakkaan kyseisen kuvan ihooni. Silloin oli jo paikkakin selvä: etureisi.


Muutama kuva yritettiin Jessen kanssa ottaa, jotta näkisitte kuvan sijainnin selkeästi ja koko kokonaisuuden, mutta tää kuvausepisodi vain vahvisti mun ajatusta, että mun paikka on ehdottomasti kameran takana eikä edessä.

Tatuointi on kaunis luovuuden tulos ja sen lisäksi ikuinen muisto mun ensimmäisestä, säännöllisestä työpaikasta. Olen kiitollinen kaikille, joiden ansiosta tämä kuva koristaa nyt vasenta etureittäni

2 comments:

  1. Toihan näyttää hyvältä nyt kun se on kokonaan parantunut ! :)

    ReplyDelete
  2. Jep, oon itekin tosi tyytyväinen! <3

    ReplyDelete

Piristä päivääni kommentilla ♥