Tuesday 28 February 2017

HELMIKUU



Nyt on taputeltu talven viimeinen kuukausi sileeksi ja vihdoin voidaan aloittaa virallisesti kevään ja kesän odotus. Helmikuussa tuli tehtyä tosi paljon kaikenlaista ja nyt olisikin vuorossa kuukausipostauksen aika, joka käsittelee juurikin tuota valon, hiihtoloman ja laskiaispullien kuuta.

Helmikuussa näin tosi paljon frendejä ja tuli myös kerran, jos toisenkin pyörähdettyä Espoon yöelämässä. Oon niin tyytyväinen, että oon saanut itteeni niskasta kiinni ja ottanu yhteyttä niihin läheisiin ystäviin, joita ei kauheen usein nää. Oon myös löytäny yhestä mimmistä ehdottomasti top vitoseen uuden lärvin. Nyt kuitenkin tähän haikeaan ja sateiseen helmikuuhun.


Helmikuussa treenimoti on ollut miljoonaluokkaa. Alkukuusta olin taas mukavan pätkän kipeenä ja sen jälkeen on treenit todellakin maistunut. Ylä- ja keskivartalo alkaa näyttää jo jotain tulosta, mutta jalat ja pylly koreilee edelleen selluliitillään ja pehmeillä muodoillaan. Mutta onhan toki reidet ja peppukin pienentyneet ja aavistuksen verran kiinteytyneet tän huiman treeniputken ansiosta.

Päivittelin pitkästä aikaa mun lävistysvarastoa, sillä jostain syystä mun kaikki kielikorut on kadonneet johonkin. Muistan kyllä alkuaikoina nieleneeni niitä kerran jos toisenkin ja joitain palloja oon luonnollisesti heittänyt roskiin. Tilasin savanni.com :lta liudan uusia napa- ja kielikoruja, joita oon viimeisen viikon aikana vaihdellu aika tiuhaan.

Viimeinen maanantai oli kyllä yksi tämän vuoden kohokohdista, sillä treffasin erästä frendiä neljän, siis NELJÄN vuoden tauon jälkeen. Jännitin tota kyseistä kohtaamista todella paljon, mutta lopulta se osoittautui aivan turhaksi. Samat kujeet ja jutut edelleen. Mun mielestä on aivan mahtavaa, miten sä voit edelleen luottaa johonkin ihmiseen sataprosenttisesti monen vuoden välikatkonkin jälkeen..


Helmikuun aikana pidettiin duunissa Suomi-pajaa, yöpukupäivää, väripäivää, satuhahmopäivää ja puffettia alkavan hiihtoloman kunniaksi. Hiihtoloma tuli juuri oikeaan saumaan ja tarpeeseen, vaikka meinasinkin aika ajoin seota itteni kanssa ja vaikka rakas Nuppuni nukkui pois lähes heti loman alettua.

Kuun alussa meidän vanhempi koira Remy saavutti 2,5 vuoden iän. Kuvia ottaessa halusi toki tämä nuorempikin yksilö tulla poseeraamaan On ne vaan niin mainioita minejä!

No comments:

Post a Comment

Piristä päivääni kommentilla ♥